Wymagania
|
Podstawowe
(1 pkt) |
Rozszerzające
(2 pkt) |
Dopełniające
(3 pkt) |
Wykraczające
(4 pkt) |
Punkty
|
Opracowanie tematu
|
Blog zawiera bardzo mało informacji,brakuje 3 lub więcej
obowiązkowych elementów*
|
Blog zawiera istotne informacje ale umieszczone w sposób chaotyczny,
ewentualnie brakuje dwóch lub więcej obowiązkowych elementów*
|
Blog zawiera dużo informacji, które tworzą logiczną całość, pojawiają
się drobne błędy.
Występują wszystkie obowiązkowe elementy 1 - 6*.
|
Blog zawiera wszystkie istotne informacje wzbogacony został o
dodatkowe elementy (pkt. 7)*. Praca bezbłędna
|
1 - 4
|
Estetyka pracy (jakość, dobór motywu, czcionek, kolorów)
|
Blog mało ciekawy, z drobnymi błędami
|
Blog wykonany w sposób poprawny
|
Blog wykonany w sposób staranny i pomysłowy
|
Blog wykonany bardzo dobrze, wykorzystano wszystkie możliwości
programu
|
1 - 4
|
Styl i forma prezentacji ustnej
|
Brak przygotowania i pewności siebie.
Prezentacja przygotowana w PowerPoint zawiera mało informacji.
Brak dodatkowych elementów promujących wśród widzów łamigłówkę.
|
Nie wszyscy członkowie grupy odpowiednio zaangażowani.
Prezentacja przygotowana w PowerPoint zawiera większość niezbędnych informacji
wskazujących na pracę grupy przy projekcie.
|
Grupa zaangażowana, informacje przekazane w sposób ciekawy
Prezentacja przygotowana w PowerPoint lub w chmurze Prezi zawiera
niezbędne informacje ukazujące pracę grupy oraz podkreślające wartość opracowanej
łamigłówki.
|
Członkowie grupy bardzo mocno zaangażowani i pewni siebie przedstawiają efekty swej pracy.
Prezentacja przygotowana w chmurze Prezi zawiera niezbędne informacje
ukazujące pracę grupy oraz podkreślające wartość opracowywanej łamigłówki.
Uczniowie przygotowali dodatkowe niespodzianki dla widzów promujące
łamigłówkę.
|
1 - 4
|
Umiejętność współpracy w grupie
|
Brak współpracy
|
Praca w większości indywidualna
|
Dobra współpraca
|
Znakomita współpraca
|
1 - 4
|
*Obowiązkowe elementy bloga:
1. Temat projektu
2. Skład grupy.
3. Omówienie łamigłówki - historia, zasady gry, ewentualna
strategia.
4. Wstawienie animowanego awatara Voki opowiadającego dzieje
łamigłówki.
5. Dokumentacja pracy grupy nad projektem (zdjęcia, opisy
działań).
6. Podsumowanie swojego projektu.
7. Ewentualne wzbogacenie bloga o dodatki podkreślające
naukowy - matematyczny charakter strony**
______________
** element dodatkowy (dla chętnych)
SKALA OCENIANIA:
15 - 16 pkt - ocena celująca
13 - 14 pkt - ocena bardzo dobra
10 - 12 pkt - ocena dobra
8 - 9 pkt - ocena dostateczna
5 - 7 pkt - ocena dopuszczająca
0 - 4 pkt - ocena niedostateczna
Uwaga!
Stwierdzenie nieprzestrzegania praw autorskich przez grupę tworzącą projekt, skutkuje automatycznym wystawieniem oceny niedostatecznej.